Pages

NUFFNANG

request by unknown

since aku ade fb , twitter , instagram, and social thingy laen, aku memang tak approve strangers.. never ever.. sebab aku bukan jenis yang berani nak take risk.. ye la.. fb and twitter kan macam tak brape nak safe, dah la aku ni jenis maen hembus je dekat fb and twitter,then macam bahaya la kan if orang yang kita tak kenal know what we do in daily life...

dekat fb friend request kalau letak pic kartun or bukan gambar sebenar memang aku takkan approve, kecuali aku memang tahu full name kau, tu laen cerita, aku approve la.. aku bukan bajet retissss -____-..just play safe =) ..


btw, 2 bulan lepas dekat twitter, ade follower request, sebab tak kenal and nampak macam curious je sebab no tweet, no follower, tapi following ade la dekat 400 orang, tak laen tak bukan mesti nak stalk... takkan la ko langsung takde kawan dekat twitter yang nak follow ko...pffftttt... manusia kadang-kadang disebabkan terlalu takde keje, mula la nak stalk hal orang.. tak faham aku... yang pelik nye, aku deny banyak kali doe request die, die still insist nak follow.. lagi la curious bertambah-tambah...but sorry la, aku memang tak allowed... (ok, ni memang bajet retiiss -___-)


aritu aku pernah sembang dengan adik aku fatin, biasa la budak baru nak up, sembang pasal brape friend dalam fb.. die bajet die hot la ade friend sampai 4000 lebih...then she start asking me bagai...nak tunjuk hebat la konon


fatin: kak, ramai tak friend kat fb? adik ramai giler.. dah 4000 lebih...
me: baru 900 lebih
fatin: baru buat fb eyh??
me: (malas layan )



yes, friend aku dekat fb currently baru 989...pffftttttttt....tapi cuba check request yang belom approve, takut hang yang terkejut berok kot adik oiii....eh, sebelum terlupa, to nurul, sorry a lot, aku tataw tu fb hang, tu yang baru approve, sabar je la =)


p/s: to all my members, if korang ade add, but aku still belom approve , pm aku... bukan bajet retiss ke ape, sebab aku takut terlepas pandang...play safe orang cakap...


i cant stop munching.. thanks 7eleven parit raja sebab ade jual =p



No comments:

Ini Belog Fara © 2014