Pages

NUFFNANG

tuesday : kfc day



sape yang kenal aku mesti tahu yang aku ni bukan pengemar kfc la sangat!.. aku dah muak dengan kfc sebab masa kecik2 dulu, celebrate birthday asyik kfc je... sampai 1 tahap, its enough... aku dah tak lalu...

tapi sejak dua menjak ni, aku jadi suke plak kfc.. tu la orang kata, kalau x suka, jangan benci, kan dah tak pasal tersuka balik... ditambah plak kfc ade less 25% ... jadah ape aku nak tolak... roomate aku pon hantu kfc... bestie pon hantu kfc.. haisyhhh....


around 4, kelas habis aku terus drive pergi kfc dekat parit raja, padahal before tu aku dah makan nasi campur dekat kafe TDI... omaigad,dinner dah dekat, lepas tu nafsu makan nak membuak bagai.. orang lagi nak dinner, lagi tu nak jaga badan bagai.. aku tak mampu ...pfttt -_____- nangesssss

thanks kfc, thanks la bebanyak... berat dah cecah 50 kg... ko sedap sangat, aku tak mampu nak tolak =p



p/s : petang tadi aku jogging ... lalalalalalallaa

No comments:

Ini Belog Fara © 2014