Pages

NUFFNANG

random friday

semalam aku and dak batch aku pergi tengok fast 6.. seriously super duper best sangat walaupun ade certain part macam tak brape nak logik.. tambah-tambah part lompat across bridge and lane kapal terbang yang tak habis-habis... ade dekat setengah jam untuk action tuh je.. sedih laa gisele mati sebab nak tolong han.. ok, part tu dah nanges dah aku.. benci betol la jiwa cepat sentap jenis aiskrim ni...



btw, semalam ika tido sini sebab besok awal-awal pagi die dah nak balik taiping..ada kenduri katanya.. memang musim orang kahwin betol... how much i missed u mowling... harini takde geng nak pegi makan.. selalu hari-hari memang berjumpa.. aktiviti kitorang kalau tak makan, lepak library... kalau tak lepak library, makan.. memang muka kuat makan, sebab tu tang pipi dah kalah doraemon sebab bulat sangat....

 well, memandangkan isnin ade paper transmission, akitiviti hari ni pergi library lagi... orang mesti pelik asal kau tak study kat rumah? sebab rumah panas ya amat...aritu aku tengok kat facebook semua pakat mengadu apesal la panas sangat parit raja... rupanya bukan aku seorang je yang mengadu panas.. yang kelakar masa aku lepak dengan fazie, mila and ika after class, fazie boleh keluarkan statement ni

"cuaca makin panas, kite kena minum air masak banyak-banyak sebab manusia semakin pupus"


like seriously fazie??????


bhahahahahahahaha

ok la, got to go, library dah panggil plus perot berkeroncong lagu ntah pape dah ni.. till then peeps =)



No comments:

Ini Belog Fara © 2014