Pages

NUFFNANG

tough week

hello guys.. sesak la dua tiga menjak ni.. serabut pon ade pikir pasal study.. dengan test nye, projek subjek, presentation subjek and final year projek, urgghhhhhh, bole admit wad giler dah aku rase... aku ni jenis tak boleh buat banyak keje dalam 1 masa sebab aku cepat gelabah+stress .. kadang-kadang tak tahu nak mula dari mana... senang crita aku memang tak boleh..

aku tengah menaip dari library, lusa ade test utilisation.. aku rase subjek ni paling susah untuk sem ni.. dari pagi lagi dah bertapa sambil tu siapkan proceeding paper... ni pon nak rehat kejap, sambil tu update belog.. kena la jugak luahkan ape yang ada dalam kepala hotak , sebab dah tak tahan sangat pikir semua benda nak kena siapkan..

actually aku tengah berangan nak extend 1 sem lagi sebab fyp aku macam tak sempat siap.. hardware kelaut.. aku present 30 hb, ade rezeki, sempat la siap, kalau tak memang jadi calon extendable la aku next sem..


ok la beb, aku dah tenang sikit.. so nak sambung study utilisation pulak.... adios =)
rabun aku dah mencanak naik sampai 200 now ni, mohon mama sponsor spec baru

No comments:

Ini Belog Fara © 2014